Klumpiga-Arne


Idag lyckades jag med något jag bara råkat göra typ 2 ggr på mina 3 år på jobb. Jag vällte ut ett glas vatten över skrivbordet.....inte så mycket tack och lov, men en hel del papper blev våta! Fick lägga dem på tork i fönsterkarmen.
Blev lite småirriterad, men hey en olycka händer så lätt! Såhär långt var det ganska lugnt....

Mmm men så gjorde jag det igen....precis lagom till att alla papper torkat....ett lite mer än halvfullt glas vatten ut över allt IGEN....texten flöt ut lite sådär snyggt på papperna och dem fick läggas på tork igen ett tag.

Jag svor lite över hur jag kunde vara så korkad att göra samma sak igen....

Jaja inte lönt att gråta över lite spillt vatten! Get over it lixom....

Meeeeen så precis lagom till att dagen börjar gå mot sitt slut.....behöver jag ens skriva det???

Tadaaaa vällter ut ett HELT glas vatten över ALLT och lite till, denna gången blev jag också våt! Nu ser man knappt texten på mina papper längre...ser ut som när man var liten och marmorerade, heter det så? Jag hoppas innerligt på att när jag kommer till jobbet imorrn så är allt torrt och texten återställd....behöver verkligen dem papperna. Vill inte behöva ringa upp kunder imorrn och -"Jo du vet det där vi pratade om sist, har du lust att ta om det igen, hällde vatten över anteckningarna!"

Jo jag vet dream om, dem kommer se minst lika jäkliga ut imorrn!=/

Klumpeduns e vad man e!=S

image72

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0