I´m a survivor!

Överlevde första natten mer än väl!

Ställde en tung låda framför dörren som öppnas inåt för att vara på den säkra sidan!=D

Sen somnade jag som en sliten get efter att ha läst två kapitel i min bok och sov så gott så.

Klockan ringde 7, men jag orkade inte upp....ställde fram den en halvtimme, men fick ett mess som väckte mig!=P Sen ställde jag om mobilen ett par omgångar och gick slutligen upp vid 8.30. Kunde ändå inte somna om, men det var skönt att bara ligga och dra sig en liten stund! Sen dök vaktmästaren, som by the way e urgoo, inte upp förrän 10 så det var lugnt att jag sov lite längre....

Gissa om dem ringde innan som jag bett dem......neeeej såklart inte!
Men ringde iallafall på dörren, tur så jag hann få på mig byxor...

Nu ska jag äta frulle...

Lillasystern kommer strax hit för att hjälpa mig packa upp.=)

Senare idag blir det Ikea....ohh yeah I like it!!!

Göta Petter vad jag ska shoppa loss!


By the way...såhär ser det ut när man nyligen separerat och man har lådor ÖVERALLT!!



Baj baj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0