Har du sett min lön??

Hokus pokus *botta*

Nej jag har inte spenderat den redan...den har försvunnit ut i cyberspace typ!=P

Jajjemen så går det när man är tankspridd!

image95

Mitt i all panik och stress och allt man skulle hålla ordning på i samband med min väldigt hastiga flytt glömde jag det absolut viktigaste....jag glömde ge chefen mitt nya kontonummer!!!

Jag kom på det när det var lönedags och då var det såklart försent.....

Ringde i panik upp min gamla bank som sa att dem inte visste, och hänvisade mig till min nya bank. Vad har min nya bank med detta att göra?? Men nya banken lugnade iallafall mig genom att säga att pengarna faktiskt kommer "studsa" tillbaka till företagets bank.

Well lönen kom i fredags och inga pengar har "studsat" tillbaka nånstans ännu iallafall.

Företagets bank ringde till min gamla bank idag och dem kunde inte alls se några uppgifter om pengarna. Nähä så om ett konto ALLDELES precis avslutats från en bank och någon försöker sätta in pengar på det så går detta banken helt obemärkt förbi?? Företagsbanken tyckte det lät väldigt konstigt och ska ringa tillbaka imorrn.

Jag är så FRUKTANSVÄRT glad att jag bytt bank, visst var jag nöjd med min gamla innan. Men det var tills jag behövde hjälp från dem...då insåg man att deras service och tjänster suger balle!!

Det knäppa är att jag inte ens är bekymrad över mina försvunna pengar...borde väl vara det men kan inte annat än att le åt det hela. Det har varit för mycket skumt som hänt på senaste och förmycket "studsande" hit och dit...så trista saker bara "studsar" av mig numera. Jag känner mig så glad och mår så bra med allt just nu så allt annat får lösa sig så småningom!

Förhoppningsvis dyker väl pengarna upp!=D

Annars tja den dagen den sorgen!

Nu lite mat i magen!

Pussisar


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja det låter inte så skojigt det dära. men jag är säker på att dina pengar studsar in på ditt konto snart :D...

2007-08-27 @ 22:37:49
URL: http://fiiidde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0