Gym...where to go??


Sitter och spanar runt på olika gym på nätet. Kan inte bestämma mig för vart jag ska börja...på det som är närmst och dra med mig mams när hennes arm är bra...eller ska jag träna mer centralt ihopa med Marie eller på ngt helt annat place....


Hmm...tough choice...what to do, what to do??

Har iofs alla förutsättningar för att kunna sköta all träning härhemma, men vill komma ut och träna bland lite andra människor samt få hjälp av en PT så man tränar på rätt sätt!

Jaja får väl fundera vidare...kan ändå inte börja träna ordentligt förrän min hosta är över, och då ska jag följa med Marie direkt och testa hennes gym och ta reda på om det är rätt ställe för mig!=)

image53

Nu dusch...sen sängen!

Natti natti

*Godnattpuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0