Guess what

Jomenvisst här sitter jag och bloggar i mitt nya hem vettu!=)

Kan inte beställa internet än för han jag köpte  lgh av har antagligen glömt avbeställa i god tid...

Sooo sorry, kan jag inte skaffa eget pga honom så tänker jag surfa på hans bekostnad!! That´s just how it goes!

Telia hade problem idag så jag fick inte igång telefonen som jag skulle Men nu e den också igång och tv och allt e fixat....allt nödvändigt finns på plats!=P

Blev lämnad ensam här för 10 min sedan....första minuterna EVER jag e ensam här. Känns lite speciellt!

Flytten gick jättebra, men tog en jäääkla tid!=/

Blev av med garderoberna som grannen lämnat kvar direkt också....

Frågade papps om han visste ngn som behövde 2 garderober, och det visade sig att hans granne/polare som flyttade igår behövde 2 till sin hall. Så papps ringde hit honom och hans fruga och dem föll direkt för garderoberna. Förstår dem för de var jättefina. Men jag har inte plats för dem pga min stora garderob och X har så mycket klädutrymmen redan i huset. Men dem ville ha garderoberna och när dem frågade vad jag ville ha för dem svarade jag...

-"Låna mej din man ett par timmar så är garderoberna era!"

Haha

Så vi fick extra hjälp och han var en räddare från ovan....jäklar vad han satte fart på allt!=P

+att jag blev av med två stora otympliga skåp på direkten! Win win för mej!=D

Min styvmor och minstingsystern var här också en sväng och tittade på lgh...

Och äldsta lillasystern var här såklart hela tiden, endast uppehåll när hon skulle på simträningen!

Dessutom har hon redan bestämt att hon ska cykla hit och hjälpa mej packa upp imorrn bitti. Min lilla ängel!:)

Min älskade mams kom hit med mat lagom tills vi höll på att dö av hunger!

Nej om man skulle packa upp lite!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0