Gårdagen...


Igår kom jag slutligen iväg till pappsen, tog en taxi för att slippa alla människor i stan....

Blev genast mycket piggare när jag kom dit, som vanligt var ungarna ute så pappa, Kajsa och jag fick umgås på egen hand....också Trixie förstås!

Tittade på Idol som pappa spelat in...han e fan lika tokig som jag i sina jäkla såpor! Efter en stund kom lillasystern också in, lagom tills vi satt och hade tårar i ögonen alla 3 för det var ett jättefint "ögonblick" i programmet! Där satt vi och skruvade på oss och försökte låtsas som vi har helt oberörda tills systern säger; -Vad gråter ni för?? Då tittade vi på varandra och såg att alla hade lite tårar på gång! Vi bara skrattade...var ju tvugna att se humorn i det....vilka blödisar! Hahaha

Sen satt vi på balkongen i solen och mös med varsin öl.

Åt en jättegod middag och sen försvann barnen ut igen till kompisarna och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och drack kaffe.

Hade en jättetrevlig kväll tills lillasyster kom in vrålandes med blod i hela håret!! Och vi alla greps av lite panik! Tänk hur lätt en lek spårar ur!=/

Papps tyckte inte jag skulle ta bussen så han fixade en taxi till mig istället. När jag kom hem tittade jag på So You think you can dance tills det var läggdags.

Det var min söndag....har haft en toppenhelg!:)

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0