Feber..here we go again!


Jaha och jag som hade starka förhoppningar om att kunna jobba imorgon, det kan jag ju glömma!
Febern är tillbaka och den hade med sig en trevlig överraskning i form av hosta!=(

Well well vad gör man, tar 2 febernedsättande och hostdämpande och hoppas på att somna!

Så soffan har varit min bästa vän ikväll igen...tittade på Marie Antoinette, var faktiskt bättre än jag väntat mig!

Måste dock säga att jag hade fått ordentliga spel om min nyblivna make hade sexvägrat....hade nog gett mig på någon av påkläderskorna eller betjänten! ;D Haha neeejdå....men *suck* vilken besvikelse!! =/

image35


Nej nu ska jag kräla bort till sovrummet!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0