Dagen började inge vidare...


Hade en sån där skitdag på jobbet.....inget gick min väg....allt blev bara katastrof!

Men det mesta löste sig tillsist.....men jag lär väl få avlägga rapport till chefen imorrn om vad jag egentligen hade för mig idag. Inget ville sig riktigt idag....motivationen ville inte heller infinna sig!

Blev aningen bättre på luncen för en stund iallafall, jag bjöd min födelsedagsgris på lunch, blev kycklingsallad som vi åt hemma hos henne. Sen skulle Baileys ut en runda också. Så lunchen var trevlig!=)

Gjorde ett par missar på jobbet som iofs inte var mitt fel egentligen....men självklart löste jag dem problemen också! Var en sån dag....problem efter problem som JAG fick lösa....trots jag inte precis får betalt för det!

image76

Nej nu skippar vi detta....ska skriva om nåt trevligare!

Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0