Boobie-pocket!

Okej, nu ska jag avslöja något personligt och lite speciellt om mig själv!

Bli inte rädda nu!;D

Ibland när jag städar, typ dammsugar eller diskar så lyssnar jag på musik i mobilen. Mest för att musiken knappt hörs från stereon när dammsugaren eller kranen är igång.

Och ofta när jag städar har jag slappa-hemma-myskläder på mig, typ ett linne och undisar. Då finns det inte så många ställen att göra av med mobilen och man behöver ju båda händer för att diska osv...så då brukar jag helt enkelt lägga mobilen i linnet.....dvs mellan boobsen typ...finns inte så mkt annat att välja på!=D

Nu till saken....ja det blir värre!=P

Ni vet det där talesättet....prova inte detta hemma...well här gäller snarare, prova enbart detta hemma!

Var dags att gå hem från jobbet och jag var sist kvar, hade musik i hörlurarna och ingenstans att göra av med mobilen när jag skulle låsa och larma. Så ni kan säkert räkna ut vart den hamnade, äsch tänkte jag. Klockan är ju ganska mycket och jag lär vara sist kvar i byggnaden ändå så ingen lär ju se det ändå.

Mmmm visst.....hinner knappa in koden och kommer precis ut genom dörren...när jag upptäcker att jag inte e ensam! Där stod jag med hög musik i lurarna, nycklar i högsta hugg och en mobil mellan brösten!!!!

Tror ni jag fick bråttom att vända mig om.....jaooooo!!

Det är en såndära sak som typ bara kan hända mig!=P

Om jag är normal? Njaaa det kan nog diskuteras, vad är normalt by the way? I´m just me!=D

Funderade lite på om jag skulle lägga in en bild....men nääee vem sjutton vill se det??Hahaha

Nu ska jag fixa lite grejer innan sängen!

Sov så gott sen!

*Godnattpuss*

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hehe det lät lite roligt det dära...
det är väl typiskt att vid just sånna tillfällen som man inte är ensam... :D bättre lycka nästa gång eller vad säger man?! :P

2007-08-29 @ 16:12:50
URL: http://fiiidde.blogg.se
Postat av: Axelina

Fredrik: Haha ja visst är det typiskt! Nja i fortsättningen kör jag nog bara med mitt lilla "trix" hemma i min ensamhet!=P

2007-08-29 @ 18:50:52
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0